معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر:

وقوع انقلاب اسلامی لرزه بر پیکره شرق و غرب انداخت

سرهنگ «غضنفری» گفت: وقوع انقلاب اسلامی لرزه بر پیکره شرق و غرب انداخت و هیمنه استکبار را شکست.
کد خبر: ۵۹۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ - 07June 2023

وقوع انقلاب اسلامی لرزه بر پیکره شرق و غرب انداختسرهنگ پاسدار «علی غضنفری» معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی لرزه بر پیکره شرق و غرب انداخت و هیمنه استکبار را شکست، در واقع انقلاب اسلامی سرآغاز مسیری الهام بخش برای همه ملت های دیگر شد.

وی افزود: نهضت امام خمینی (ره) که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد مسیر آزادی‌خواهان در سراسر جهان را تثبیت کرد، انقلاب اسلامی در شرایطی به ثمر نشست که بلوک شرق و غرب حاکم بلامنازع بر همه کشورها بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: در جنگ تحمیلی همه تهدیدات به فرصت مبدل شد و امام فرمودند در جنگ انقلابمان را به جهان صادر کردیم، اعتماد به نفس، خود اتکایی، تجربه دفاع، اتحاد همه اقشار و عدم وابستگی حاصل و دستاورد عظیم دفاع مقدس بود.

سرهنگ غضنفری با بیان اینکه پیروی نمودن از آرمان امام  زمینه سازی  حقیقی تمدن نوین اسلامی است گفت: بعد از ارتحال ملکوتی امام عظیم الشان استکبار به خیال خام خود  به دنبال انشقاق بود اما رهبر فرزانه انقلاب با یک جمله تاریخی و راهبردی فرمودن این انقلاب بدون نام «امام خمینی» در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و این یعنی راه امام، هدف امام و آرمان امام تا زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت (حج) تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار