فرمانده نیروی دریایی ارتش:

موفقیت ناوگروه ۸۶ حاصل اتحاد سربازان ولایت است

امیر دریادار ایرانی گفت: عملیات موفق ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی در اجرای مأموریت دور دنیا حاصل ولایت‌مداری، اتحاد و یکپارچگی سربازان ولایت در ارتش است.
کد خبر: ۵۹۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ - 07June 2023

موفقیتت ناوگروه 86 حاصل وحدت و ولایت‌مداری در ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در سخنرانی تلفنی در مراسم تجلیل از اعضای گلستانی ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی که موفق به انجام مأموریت دریایی دور دنیا شده است، اظهار داشت: همرزمان من در ناوگروه ۸۶ در مدت طولانی و مسیر طولانی موفق شدند که اقیانوس‌پیمایی و پیمایش دور دنیا را تجربه کنند.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: اراده ایرانی‌ها در طول تاریخ اثبات کرده که همه «نشدنی‌»ها را به‌ «شدنی» تبدیل می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: در این مسیر، نقش خانواده‌ها و حمایت خانواده‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار بود که من در مقابل بزرگواری آن‌ها با تمامی وجودم سر تعظیم فرود می‌آورم.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم که با عملکرد مقتدرانه خود، صلابت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را نشان دهیم؛ لذا در این مسیر با پیام صلح و دوستی به دور دنیا سفر و این پیام را به جهان مخابره کردیم.

دریادار ایرانی اضافه کرد: این اقدام نشان داد هر زمانی که وحدت داشتیم و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا بودیم، اتفاقات بزرگی را رقم زدیم و ثابت کردیم که آنچه تولید کشور خودمان است، در خشن‌ترین اقیانوس‌های دنیا نیز قابل استفاده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: به‌طور قطع در این مأموریت اثبات کردیم که در حوزه‌هایی همانند تجهیزات، آماد و پشتیبانی، بهداری و علوم پزشکی و درمانی، نظامی، فنی، تکنولوژی و حتی فرهنگی و دینی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وی تأکید کرد: اقدامات ناوگروه ۸۶ ارتش آن‌قدر مقتدرانه و هوشمندانه بود که هنوز دشمنان در تعجب قرار دارند و سوال‌های فراوانی برای‌شان به‌وجود آمده که هنوز پاسخی برای این سوالات نیافته‌اند.

امیر ایرانی گفت: ما علاوه بر سطح در زیرسطح نیز یگان عملیاتی داشتیم و اقدامات عمیق و دقیق این مأموریت نشان داد که جوانان ما در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با ایمان، اراده، تلاش و توکل می‌توانند اقدامات بزرگی را عملیاتی کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در سال جاری افتخارات بیشتری را رقم بزنیم، عنوان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز و لطف پروردگار بتوانیم در مأموریت‌های بزرگتر، موفق باشیم.

در این مراسم از ۱۸ نفر از اعضای گلستانی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های این عزیزان تجلیل شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار