مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

راه و سیره شهدا خط مشی ما در آموزش و پرورش است

«حجر گشت» گفت: راه و سیره شهدا، نقشه راه ما در زندگی، فعالیت‌ها و به ویژه در آموزش و پرورش است و هیچ زمانی نباید از یاد و خاطره شهدا غافل شد.
کد خبر: ۵۹۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 07June 2023

راه و سیره شهدا خط مشی ما در آموزش و پرورش استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «علی حجر گشت» مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در یادواره ۹۳ معلم شهید استان البرز، یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای معلم و دانش آموز را گرامی داشت و اظهار داشت: اولین کار شهدا، دفاع از ولایت بود و شهدای ما با بصیرت اعتقادی و اخلاقی و ولایت مداری که داشتند، موفق شدند.

وی با اشاره به فرموده‌ی امام خمینی (ره) به علمای بزرگ که «سال‌ها عبادت کردید، اما وصیت نامه‌ی شهدا را بخوانید و تفکر کنید»؛ افزود: مسئولیت و رسالت ما در آموزش و پرورش بسیار مهم است و امیدواریم دعای شهدا شامل حال همه ما شود.

حجر گشت ادامه داد: راه و سیره شهدا، نقشه راه ما در زندگی، فعالیت‌ها و به ویژه در آموزش و پرورش است و هیچ زمانی نباید از یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای معلم از یاد ما برود.

وی خاطرنشان کرد: تحلیل زندگی دنیوی و اخروی شهدا، بهترین آورده‌ای است که این عزیزان برای ما از خود به یادگار گذاشته اند که این رموز را در هیچ جای دنیا و در هیچ منبعی پیدا نخواهید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار