معاون فرهنگی هنری سپاه کربلا عنوان کرد؛

آمادگی ۲۵ گروه جهادی فرهنگی برای اجرای برنامه در سواحل و تفرجگاه‌های مازندران

«آهنگر» از آمادگی ۲۵ گروه جهادی فرهنگی برای اجرای برنامه در سواحل و تفرجگاه‌های مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ - 07June 2023

آمادگی ۲۵ گروه جهادی فرهنگی برای اجرای برنامه در سواحل و تفرجگاه‌های مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، جلسه کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های استان مازندران به همت معاونت فرهنگی و هنری سپاه کربلا و با حضور «روح الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، سرهنگ «مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و جمعی از فعالان و نخبگان فرهنگی استان امروز در سالن کوثر سپاه کربلا برگزار شد.

«احسان آهنگر» معاون فرهنگی هنری سپاه کربلا در این جلسه از آمادگی ۲۵ گروه جهادی فرهنگی برای اجرای برنامه در سواحل و تفرجگاه‌های استان در سال جاری خبر داد و با اشاره به اهداف اجرای طرح‌های فرهنگی در سواحل اظهار داشت: مهمترین هدف اجرای این طرح‌ها ایجاد امنیت اخلاقی، اجتماعی و نشاط فرهنگی برای خانواده‌ها و مسافران است که از راه‌های دور و نزدیک مهمان استان مازندران هستند.

معاون فرهنگی هنری سپاه کربلا با اشاره به حضور گردشگران در استان، گفت: نیازمند عملیات فرهنگی در سواحل و تفرجگاه‌های استان هستیم.

آهنگر با بیان اینکه حضور اعضا و دستگاه‌های مرتبط با کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل نسبت به سال‌های قبل تفاوت بارزی را مشاهده کردیم، ادامه داد: شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی مشخص شده و هیج بهانه‌ای وجود ندارد.

معاون فرهنگی هنری سپاه کربلا با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی پشتیبانی می‌خواهند خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری دستگاه‌ها در شهرستان‌ها متفاوت است و باید سیستمی عمل شود.

آهنگر با اشاره به اینکه تاکید دولت حمایت از گروه‌های جهادی و حلقه‌های میانی است، گفت: حمایت‌ها باید به موقع انجام شود تا بازدهی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار