رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی تاکید کرد؛

لزوم برگزاری جشنواره «ایران قوی و مقتدر» در خراسان جنوبی

«مرادی» خواستار برگزاری جشنواره رسانه و انتخابات با عنوان «ایران قوی و مقتدر» در مرکز استان و جشنواره ویژه رأی اولی‌ها برای جلب مشارکت مردم در انتخابات شد و گفت: مدیریت اطلاع‌رسانی در جریان انتخابات باید با رویکرد ایجاد آرامش و جلوگیری از تنش و التهاب در جامعه صورت گیرد.
کد خبر: ۵۹۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ - 08June 2023

برگزاری جشنواره «ایران قوی و مقتدر» در خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی مرادی» رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: در انتخابات امسال هم باید سعی کنیم خراسان جنوبی مثل همیشه با بیشترین میزان مشارکت، افتخار دیگری را ثبت کند.

مرادی هدف از تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی را کمک به ارتقای دانش سیاسی مردم عنوان و تصریح کرد: ما باید در این کمیته به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که فرمایشات رهبری را در زمینه انتخابات محقق نماییم.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی مطرح کرد: توجه به چهار مقوله محوری امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز است، مهم‌ترین دستور کارهای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات است.

مرادی سیاست‌گذاری، رصد و پایش، ارزیابی، تولید محتوا و انتشار را وظایف اصلی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمن درصدد است نسل جوان را با اسیر کردن در فضای مجازی از آرمان‌های نظام دور کند، باید از ظرفیت‌های در اختیار به اطلاع‌رسانی خدمات بپردازیم و رفع ابهام کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید سعی کنیم اطلاع‌رسانی با استفاده از روش‌های جدید صورت گیرد تا مورد قبول نسل جدید واقع شود، افزود: رسانه نماینده افکار عمومی است و رسالت مهم رسانه، ترویج گفتمان قانون‌مداری، اخلاق‌مداری و ترغیب مردم به حضور در انتخابات است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه ما در استان هیچ رسانه زردی نداریم و رسانه‌های فعال در خراسان جنوبی با اخلاق‌ترین رسانه‌های کشور هستند، تبیین کرد: مدیریت اطلاع‌رسانی در جریان انتخابات باید با رویکرد ایجاد آرامش و جلوگیری از تنش و التهاب در جامعه صورت گیرد.

مرادی با اشاره به اینکه در تمامی مراحل برگزاری انتخابات و با همکاری همه حوزه‌های متولی، شعار سرعت، دقت و صحت باید مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان باید با برنامه‌ریزی برای برگزاری پویش‌ها و جشنواره‌ها همچون رأی اولی‌ها، فعالان فضای مجازی، رسانه و انتخابات به افزایش مشارکت مردم کمک کند.

وی خواستار برگزاری جشنواره رسانه و انتخابات با عنوان «ایران قوی و مقتدر» در مرکز استان و جشنواره ویژه رأی اولی‌ها برای جلب مشارکت مردم در انتخابات شد و خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه فضای مجازی یکی از نیازهای مهم در زمینه انتخابات است و اگر فعالان مجازی روش‌های نوین را برای باشکوه‌تر شدن انتخابات عملی کنند بعد از ارزیابی لازم در صورتی که طرح موفقی باشد، ارائه کننده طرح تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار