در پی سیل، رانش زمین، ریزش کوه، مسدود جاده چالوس و محبوس شدن شهروندان؛

معاون استاندار البرز از طریق بالگرد به صورت میدانی وضعیت جاده چالوس را رصد کرد

معاون استاندار البرز در پی بارش بهاری شب گذشته که منجر به وقوع سیل، رانش زمین، ریزش کوه، مسدود شدن جاده چالوس و محبوس شدن شهروندان در آن شد به سرعت بر خدمات رسانی به شهروندان و بازگشایی جاده چالوس تاکید کرد و خود با بالگرد به صورت میدانی وضعیت منطقه و نحوه امداد رسانی را مورد رصد قرار داد.
کد خبر: ۵۹۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ - 09June 2023

استاندار البرز از طریق بالگرد به صورت میدانی وضعیت جاده چالوس را رصد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «کاوه حدادپور» معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج، ظهر امروز در جاده چالوس اظهار داشت: به دنبال وقوع سیل در محور کرج چالوس و به دستور «مجتبی عبدالهی» استاندارالبرز تیم مدیریت بحران از شب گذشته در جاده چالوس مستقر است.

وی افزود: با اهتمام گروه‌های جهادی بسیج منطقه آسارا خدمات رسانی با سرعت مطلوبی انجام شده و انسداد بخش‌هایی از جاده چالوس گشایش یافته، اما همچنان این جاده مسدود می‌باشد و تلاش‌ها برای رفع انسداد آن با کمک گروه‌های جهادی و امدادی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سیل جاده چالوس تلفات جانی به دنبال نداشته، اما تعدادی مصدوم شناسایی کشف و به صورت سرپایی درمان شده اند، تصریح کرد: گروه‌های جهادی و بسیج ناحیه باقرالعلوم آسارا همچنان مشغول خدمات رسانی و کشف و شناسایی مصدومان احتمالی هستند.

فرماندار ویژه کرج با بیان اینگه  استاندارالبرز از طریق بالگرد‌های وضعیت این محور را به صورت میدانی مورد رصد و پایش قرار داده است، خاطرنشان کرد: اگر عزم جهادی نیرو‌های بسیج جاده چالوس که از شب گذشته تا امروز مشغول خدمات رسانی به هموطنان و بازگشایی جاده چالوس هستند نبود، روند بازگشایی مسیر و خدمات رسانی بسیار طولانی می‌شد که این عزم جهادی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار