فرمانده سپاه استان البرز در بازدید از مناطق حادثه دیده جاده چالوس مطرح کرد؛

حضور به موقع بسیج نیروها، امکانات و تجهیزات سپاه و بسیج برای امدادرسانی در جاده چالوس

سردار «حیدرنیا» گفت: بسیج نیروها، امکانات و تجهیزات سپاه و بسیج برای امدادرسانی و رفع مشکلات مردم در جاده چالوس از لحظات اولیه وقوع سیل حضور داشتند.
کد خبر: ۵۹۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ - 09June 2023

حضور به موقع بسیج نیروها، امکانات و تجهیزات سپاه و بسیج برای امدادرسانی در جاده چالوسبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز با حضور در مناطق سیل زده جاده چالوس ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های ارزنده و مجاهدانه پاسداران و بسیجیان و تمام نیرو‌های امدادی برای حضور به موقع در صحنه عملیات امداد و نجات و خدمت رسانی به هموطنان در مناطق دچار حادثه شده جاده چالوس اظهار داشت: طی دستوری بر ضرورت ارتقا و تشدید آمادگی‌های گروه‌های جهادی و یگان‌های امدادی بسیج برای کمک به سایر نیرو‌های امدادی تاکید شده  است.

سردار حیدرنیا با اشاره به خسارت‌های فراوان در جاده چالوس گفت: سپاه ظرفیت‌های خود را متناسب با نوع مخاطره برای امداد رسانی و کمک به مردم وارد میدان میکند.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه فرزندان ملت ایران در سپاه و بسیج همواره در کنار مردم بوده و هستند؛ خاطرنشان کرد: بزرگترین افتخار فرزندان ملت ایران در سپاه و بسیج خدمتگزاری به مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار