وصیت نامه شهید «اسد نور‌الهی دیجویجین»:

خواهر‌ان؛ زینب‌وار همیشه بکوشید که حجاب را رعایت کنید

شهید «اسد نورالهی دیجویجین» در وصیت‌نامه آورده است: خواهر‌ان من از شما خواهش می‌کنم که حجاب اسلامی را رعایت کنید و سعی کنید عبادت و راز و نیاز کنید و زینب‌وار همیشه بکوشید که حجاب را رعایت کنید.
کد خبر: ۵۹۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۹ - 12June 2023

خواهر‌ان؛ زینب‌وار همیشه بکوشید که حجاب را رعایت کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «اسد نورالهی دیجویجین» دهم دی سال ۱۳۵۰ در روستای «گیگلو» از توابع شهرستان پارس آباد به دنیا آمد. وقتی دانش آموز دوم راهنمایی بود به عنوان بسیجی به جبهه رفت و دهم فروردین ۱۳۶۷ با سمت تک تیرانداز در بمباران هوایی «قوجار» توسط نیرو‌های بعثی به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید والامقام در گلزار شهدای غریبان شهرستان اردبیل به خاک سپرده شده است.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «اسد نورالهی دیجویجین»:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلام و با سلام به امت شهید پرور ایران وبا سلام به شهدای گلگون کفن. من مقدمه می‌نویسم که شهادت چیست و شهید کیست. شهادت به معنای آن است که انسان در راه خدا به ارزوی دیرینه اش برسد و شهید آن کسی است که در راه خدا و در راه اسلام به شهادت برسد و به مقام والا رسیده و به آرزویش نایل اید. پدر و مادرم من در اخرین لحظات زندگی از شما حلالیت می‌خواهم. پدر جان و مادر عزیزم شما را خیلی اذیت کردم.

‌پدر جان از اینکه برایم زحمت کشیده‌ای و تو‌ ای مادرم که مرا شیر داده‌ای باز هم بگویم که مرا حلال کنید و هر چه از من بدی دیدید ببخشید.

پدر جان سعی کن که خونم را از دشمن بگیری. باری و خواهر‌ان من از شما خواهش می‌کنم که حجاب اسلامی را رعایت کنید و سعی کنید عبادت و راز و نیاز کنید و زینب‌وار همیشه بکوشید که حجاب را رعایت کنید.‌ ای برادر‌ها من از شما خواهش می‌کنم اسلحه مرا بدست بگیرید و در سنگری را که من خوابیده بودم خالی نگذارید.

من با آرزوی پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل و ظهور هر چه سریعتر آقا امام زمان (عج) صاحب الزمان وصیت خود را به پایان می‌رسانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار