معاون قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد؛

آبرسانی به ۱۲۰ روستا در استان چهارمحال و بختیاری

سردار «اباذری» با اشاره به اینکه تعهدات قرارداد اول آبرسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال تکمیل می‌شود، گفت: در قرارداد دومی که امروز منعقد شد ۱۲۰ روستای باقی‌مانده در برنامه آبرسانی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ - 10June 2023

آبرسانی به ۱۲۰ روستا در استان چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «حمید اباذری» معاون قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ‌امروز در نشستی که در راستای انعقاد قرارداد برای آبرسانی به 120 روستا در چهارمحال و بختیاری برگزار شد با اشاره به اینکه تعهدات قرارداد اول آبرسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال تکمیل می‌شود، اظهار داشت: در قرارداد دومی که امروز منعقد شد ۱۲۰ روستای باقی‌مانده در برنامه آبرسانی قرار گرفت.

وی از پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه‌های آبرسانی این قرارگاه در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: محرومیت‌زدایی از راه‌های روستایی، تامین آب شرب روستایی، ساخت مسکن محرومان و پروژه‌های آبخیزداری از برنامه‌های قرارگاه امام حسن مجتی (ع) است که در اقدام اول از سال گذشته تا کنون پروژه‌های آبرسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری آغاز شده و پیشرفت ۵۵ درصدی را به همراه داشته است.

اباذری با بیان اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در دوران کرونا به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف رفع محرومیت و کمک به دولت برای فقرزدایی راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: این قرارگاه با حمایت آستان قدس رضوی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سپاه و بسیج فعالیت خود را با هدف کمک به افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و محرومان دهک‌های پایین جامعه آغاز کرد.

در ادامه این نشست «مجیدرضا حسین‌زاده» جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه ابراز داشت: امروز تفاهم‌نامه‌ای بین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و کارگروه‌های استان چهارمحال و بختیاری منعقد شد که طی آن نقشه راه سه ساله در ۱۰ عرصه فعالیتی قرارگاه مشخص شد.

وی با اشاره به ضرورت تامین آب آشامیدنی برای مردم، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری اولین استانی است که در حوزه تامین آب مورد نیاز روستایی دومین قرارداد خود را با قرارگاه بسته است و بیش از نیمی از قرارداد اول تا به امروز انجام شده است.

در پایان سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: توافق‌هایی برای آبرسانی ۱۲۰ روستای دیگر، راه روستایی، آبخیزداری، آبخوان‌داری، امنیت غذایی، اشتغالزایی و مسکن محرومان در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام شد که تا سه سال آینده عملیاتی شود.

وی افزود: در این راستا ۱۵ هزار واحد مسکن محرومان در مناطق شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری تا سه سال آینده احداث و تحویل متقاضیان واجد شرایط زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و محسنین خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: امید است با خدمات‌رسانی به محرومان و مناطق کمتربرخوردار به اهداف نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار