رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

کشور به یُمن اقتدار دفاعی از گزند تهدیدات نظامی مصون مانده است

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را متمایز از سایر ارتش‌های جهان دانست و گفت: به یُمن اقتدار دفاعی، کشور از گزند تهدیدات نظامی مصون مانده است.
کد خبر: ۵۹۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 10June 2023

پیروی کردن، گوش به فرمان بودن، مخالفت با دشمنان، بصیرت و آگاهی از اصول تداوم پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش مدیران ارشد این وزارتخانه، با تبریک ایام ولادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و خواهر گرامی‌شان حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: پیامبران و امامان بهترین شفیع در نزد پروردگار هستند و خداوند همین عنایت را نیز به حضرت معصومه (س) داده است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به حضور دو معصوم در سرزمین ایران و اثرات برکت وجود آن‌ها برای ایران اسلامی گفت: این از الطاف خاص و مرحمت پرودگار به امت ایران اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به وعده الهی و تحقق حکومت صالحان در زمین، پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و ایستادگی در برابر نظام سلطه را از الطاف خاص پرودگار به سرزمین ایران برشمرد و افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و پیروی مردم، ان‌شاءالله زمینه‌ساز تحقق حکومت عدل الهی خواهد شد و پرچم حکومت اسلامی به دست صاحبش حضرت بقیةالله الاعظم (عج) سپرده خواهد شد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور پیروی کردن، گوش به فرمان بودن، مخالفت با دشمنان، بصیرت و آگاهی را اصل تداوم و استمرار پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی در جنگ همه‌جانبه علیه ایران، چند وجهی به ارکان و ستون‌های جامعه و حکومت اسلامی یورش می‌برند.

وی با بیان اینکه به یُمن اقتدار دفاعی، کشور از گزند تهدیدات نظامی مصون مانده است، گفت: امروز القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در مردم، دامن زدن به مسائل فرهنگی و اقتصادی و وارونه جلوه دادن حقایق در خط رسانه‌ای و حملات دشمن علیه جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به اقتدار معنوی نیرو‌های مسلح در کنار اقتدار دفاعی، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را متمایز از سایر ارتش‌های جهان عنوان کرد و افزود: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تلاش می‌کند در کنار مجموعه‌های وزارت دفاع و در یک هم‌گرایی و هم‌افزایی با سایر بخش‌های این وزراتخانه، برنامه‌های بصیرت‌افزایی، خانواده‌محور و آگاهی‌بخش خود را با جدیت هرچه بیشتر پیش ببرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار