مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در اولویت قرار دهید

سردار اسلامی با اشاره به اهمیت بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و جهاد تبیین گفت: فعالیت‌های صورت گرفته باید به صورت مستمر و شفاف به اطلاع مردم برسد.
کد خبر: ۵۹۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 11June 2023

جهاد تبیین و بیان دست آورد‌های را انقلاب اسلامی را در الویت قرار دهیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، در نشست صبح امروز سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و «ابراهیم کردلو» فرماندار شهرستان اشتهارد که در دفتر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز برگزار شد، دو طرف بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی فرهنگ شهدا به نسل جوان تاکید کردند.

در این دیدار سردار اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان در ناامید کردن مردم و سانسور دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: فعالیت ارزشمندی که در سطح شهرستان اشتهارد صورت گرفته باید به صورت شفاف و مستمر برای مردم بازگو شود تا این مسأله باعث تقویت امیدآفرینی و دل گرمی مردم شود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر نقش ارزشمند شهرستان اشتهارد در دفاع مقدس، عنوان کرد: آثار نقش آفرینی شهدای اشتهارد در دفاع مقدس باید جمع آوری، ثبت و جاودانه شود

وی با تاکید بر گفت‌وگو با خانواده شهدای اشتهارد و پیشکسوتان دفاع مقدس در جهت جمع آوری میراث شفاهی و خاطرات شهدا، افزود: شهرستان اشتهارد نقش برجسته‌ای در تاریخ دفاع مقدس داشته و همه ما باید بکوشیم با ثبت این حضور ارزشمند در دفاع مقدس نسبت به شهدای این شهرستان ادای دین کنیم.

در ادامه این دیدار ابراهیم کردلو نیز ضمن تاکید به خدمات رسانی حداکثری به مردم، بیان داشت: سیاست دولت مردمی سیزدهم رفع مشکلات شهروندان و خدمات رسانی و پاسخگویی حداکثری به آن‌ها است.

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت مردمی سیزدهم در شهرستان اشتهارد از هیچ تلاشی در جهت خدمت به مردم دریغ نخواهد کرد، عنوان کرد: یکی از الویت‌های ما در شهرستان اشتهارد پیروی از سیره شهدا در جهت خدمت به مردم است.

کردلو با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: در راستای ادای دین به شهدا از هیچ تلاشی در جهت جمع آوری و ثبت آثار و میراث شفاهی و معنوی آن‌ها دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار