عدم شرکت امیر فقید کویت در نشست صهیونیست‌ها در بحرین

رئیس سابق پارلمان کویت به مخالفت امیر فقید این کشور با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
کد خبر: ۵۹۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 11June 2023

عدم شرکت امیر فقید کویت در نشست صهیونیست‌ها در بحرینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رأی الیوم، «مرزوق الغانم» رئیس سابق پارلمان کویت اظهار داشت: صباح الاحمد امیر فقید این کشور با وجود فشار‌هایی که برای پذیرش عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر کویت اعمال می‌شد، با این مسأله مخالفت کرد.

الغانم افزود: صباح الاحمد در نشستی که به منظور عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در بحرین برگزار می‌شد شرکت نکرد.

رئیس سابق پارلمان کویت ادامه داد: امیر فقید کویت می‌گفت که نمی‌خواهد در حالی که با صهیونیست‌ها دست داده، با خدای خود دیدار کند.

رئیس سابق پارلمان کویت پیشتر بر ضرورت استفاده از تمامی ابزار‌های همبستگی و حمایت رسمی و مردمی از ملت فلسطین تأکید کرده بود.

الغانم گفت: تداوم قلدری و تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی و دیگر مکان‌ها، اقدام فوری عربی در سراسر جهان برای رسواسازی تجاوزات رژیم اشغالگر را می‌طلبد.

وی تصریح کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران و اعتکاف‌کنندگان در مسجدالأقصی و عملیات‌های نظامی که غزه و مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داد، دلیلی دیگر بر محال بودن صلح با این دشمنی است که تنها زبان تجاوزات را می‌فهمد و همین امر فعال‌سازی فرهنگ مقاومت و سازوکار همبستگی مختلف با ملت فلسطین را می‌طلبد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار