دیدار رئیس و کارکنان اداره محیطزیست شهرستان با امام جمعه اردکان

همزمان با هفته محیط زیست، رئیس و کارکنان اداره محیط زیست شهرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۹۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ - 11June 2023

دیدار رئیس و کارکنان اداره محیطزیست شهرستان با امام جمعه اردکانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردکان، همزمان با هفته محیط زیست، رئیس و کارکنان اداره محیط زیست شهرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام‌جمعه اردکان در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته محیط‌زیست و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای حفاظت از عرصه‌های مختلف زیست محیطی، گفت: امروز موضوع محیط زیست به خاطر تأثیر ویژه در همه امور به یکی از مسائل اصلی کشور ما و یک دغدغه ملی و فراجناحی تبدیل‌شده است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان، رسانه‌ها، فعالان و نخبگان اجتماعی و فرهنگی باید در این زمینه حساس باشند، افزود: برخی صاحبان صنایع واقعا دغدغه رفع آلودگی دارند و باید با پیگیری و راهنمایی آن‌ها را در این مسیر کمک کرد.

حجت‌الاسلام شاکر بر اجرای طرح پایش آنلاین در همه صنایع به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌ها تأکید کرد و با بیان اینکه سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها است، افزود: این دغدغه با هیچ موضوعی قابل مقایسه و معامله نخواهد بود و صاحبان صنایع به حل مشکلات زیست محیطی فراتر از قانون و دستورالعمل به عنوان وظیفه انسانی و دین شرعی نگاه کنند.

در ابتدای این دیدار «روح اله زارع» رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان گزارشی از وضعیت محیط زیست شهرستان و اقدامات انجام شده در راستای حفاظت از محیط زیست و پایش صنایع ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار