نشست سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان با امام جمعه و بخشدار اسفرورین

سید «جمال الدین حسینی» سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان با حجت الاسلام «شهبازی» امام جمعه اسفرورین دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۵۹۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ - 11June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سید «جمال الدین حسینی» به همراه باقری معاون سیاسی ، «بازیار» بخشدار و روسای ادارات آب و فاضلاب ، جهاد کشاورزی و راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعی از معتمدین و کشاورزان به منظور بررسی مسائل  و  مشکلات بخش اسفرورین با حجت الا سلام شهبازی دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام «شهبازی» امام جمعه اسفرورین و برخی از اعضا گزارشی از مسائل و چالش های بخش در حوزه های مختلف از جمله آب شرب و کشاورزی ، فاضلاب شهری ، زیر سازی و آسفالت معابر و را ارائه نمودند.

«حسینی» سرپرست فرمانداری در این نشست با اشاره به حضور میدانی مسئولان در سطح شهرستان اظهار داشت: برای اینکه ما دولتمردان بتوانیم خدمت به مردم را عملیاتی نماییم باید شرایطی را پیش آوریم تا دولتمردان بتوانند از نزدیک با مردم ارتباط داشته و مسائلی را که در کف جامعه رخ می دهد توسط مردم مطرح و توسط مسئولان بررسی گردد.

وی با بیان اینکه مرتفع کردن مشکلات و توجه به مطالبات قانونی شهروندان وظیفه ذاتی ما مسئولان است افزود: سعی ما بر این است تا با یک برنامه ریزی مدون به منظور بررسی مسائل و مشکلات در شهرستان به صورت میدانی حضور پیدا کنیم و مسائل را با حضور مسئولان در کف میدان بررسی نماییم.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: حضور مسئولان در سطح شهرستان و بنا به مشکلاتی که وجود دارد برخی از این مشکلات با حضور میدانی ، برخی نیاز به کار کارشناسی داشته و برخی دیگر که حل و فصل آن زمان‌بر می باشد ولی آنچه مهم است ارتباطی است که بصورت چهره به چهره بین مردم و مسئولان حاصل می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها