رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان خبر داد؛

تخصیص ۸۸.۵ درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور به کردستان

«ازهاری» با بیان اینکه اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان کردستان چهار هزار و ۹۶ میلیارد تومان است، گفت: ۸۸.۵ درصد از این میزان اعتبارات تا کنون تخصیص یافته است.
کد خبر: ۵۹۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ - 12June 2023

تخصیص ۸۸.۵ درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور به کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «ارسلان ازهاری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان امروز در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به ریاست استاندار تشکیل شد، با بیان اینکه اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان چهار هزار و ۹۶ میلیارد تومان است، اظهار داشت: ۸۸.۵ درصد از این میزان اعتبارات تا کنون تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی مصوب کردستان در سال گذشته بود، افزود: ۷۲.۲ درصد اعتبارات عمرانی استان تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: سهم تخصیص اعتبار استان در سال ۱۴۰۰، ۶۷.۳ درصد آن اسناد خزانه و معادل ۳۳.۷ درصد آن نقد بوده و این میزان در سال گذشته به ۲۲.۷۵ درصد اسناد خزانه و ۷۷.۲۵ درصد نقد رسید که این مهم تحولی در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها است.

وی بیان کرد: ۱۲ جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سال گذشته با ۲۴ دستورکار و ۱۱۰ مصوبه در ارتباط با موضوعات مهم و کلیدی استان تشکیل شد.

ازهاری افزود: افزون بر توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای که یکی از برنامه‌های سازمان است تصمیمات مطلوبی در ارتباط با مباحث اشتغال و سرمایه گذاری اتخاذ شده است.

این مسئول متذکر شد: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه قرار بود در استان جذب شود که خروجی آن ۱۴۰ میلیارد تومان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار