بازرس کل کردستان:

۵۸ درصد از ظرفیت تبصره ۱۶ هنوز در کردستان جذب نشده است

«هواسی» با اعلام اینکه ۵۸ درصد از ظرفیت تبصره ۱۶ هنوز در استان جذب نشده است، گفت: سه بانک در استان که کمترین عملکرد را در این رابطه داشتند شامل بانک ملت که ۷۷ درصد را هنوز جذب نکرده و بانک‌های صادرات و مهر ایران هم بیش‌از ۶۰ درصد را نتوانستند تاکنون جذب کنند.
کد خبر: ۵۹۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ - 12June 2023

۵۸ درصد از ظرفیت تبصره ۱۶ هنوز در کردستان جذب نشده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «عیسی هواسی» بازرس کل کردستان امروز در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به ریاست استاندار تشکیل شد، اظهار داشت: برنامه سراسری در خصوص میزان اجرایی کردن شعار سال در دستگاه های اجرایی توسط سازمان بازرسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید، قانون بهره‌وری کشاورزی و ممنوعیت خرید کالای خارجی که نمونه داخلی دارد توسط هیات بازرسان مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

هواسی ادامه داد: عملکرد تسهیلات تکلیفی در دستور کار قرار دارد و آمارهای متفاوتی در استان در این خصوص به ما اعلام شده که بر این اساس عملکرد بانک ها و دستگاه‌های متولی رضایت بخش نیست.

بازرس کل کردستان با اعلام اینکه ۵۸ درصد از ظرفیت تبصره ۱۶ هنوز در استان جذب نشده است، گفت: سه بانک در استان که کمترین عملکرد را در این رابطه داشتند شامل بانک ملت که ۷۷ درصد را هنوز جذب نکرده و بانک‌های صادرات و مهر ایران هم بیش‌از ۶۰ درصد را نتوانستند تاکنون جذب کنند.

هواسی یادآور شد: میزان عملکرد و ضعف هر بخش در عملیاتی نشدن تبصره 16 را به صورت موشکافانه بررسی کرده و با هر گونه کم‌کاری و قصور برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار