بازرس کل استان کردستان خبر داد؛

جلوگیری از تضییع ۷ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان حقوق بیت‌المال

«هواسی» گفت: سازمان بازرسی از تضییع حقوق بیت‌المال ۷ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومانی، تغییر کاربری غیرمجاز اراضی شهری به میزان ۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع و حدود ۹۷ هزار متر مربع زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی در استان کردستان جلوگیری کرده است.
کد خبر: ۶۲۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ - 15October 2023

جلوگیری از تضییع ۷۱۴۵ میلیارد تومان حقوق بیت‌المالبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «عیسی هواسی» بازرس کل استان کردستان در دیدار با «سیدحسین حسینی» رئیس‌کل دادگستری استان کردستان که به مناسبت سالرزو تأسیس این نهاد در سازمان بازرسی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بازرسی از تضییع حقوق بیت‌المال ۷ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومانی، تغییر کاربری غیرمجاز اراضی شهری به میزان ۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع و حدود ۹۷ هزار متر مربع زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی در استان جلوگیری کرده است.

وی به تعیین تکلیف ۷۲ میلیارد تومان مطالبات مالیاتی کارت‌های بازرگانی نیز اشاره کرد و افزود: پیگیری وصول مطالبات حقوق دولتی معادن در سال جاری به میزان بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان از دیگر اقدامات سازمان بازرسی کردستان است.

بازرس کل استان کردستان به محکومیت قطعی ۲۳ نفر از مدیران و کارمندان استان در دادگاه تجدید نظر در شش ماهه امسال اشاره کرد و گفت: این اقدامات و گزارشات سازمان بازرسی حبس، تعلیق، انفصال دائم و موقت از خدمت، جزای نقدی و ... را به همراه داشته است.

هواسی عنوان کرد: در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران و طرح‌های تولیدی و اشتغال آفرین در استان ۳ پرونده تشکیل و مشکل ۱۷ شرکت تولیدی و دانش بنیان نیز رفع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها