فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر (ع) اشتهارد:

سپاه نقش سازنده‌ای در توسعه و پیشرفت جامعه داشته است

«علیزاده» با بیان اینکه هر جا که سپاه وارد شده تحول و سازندگی ایجاد کرده است؛ گفت: سپاه نیروی مردمی است که همواره نقش سازنده‌ای در توسعه و پیشرفت جامعه و خدمت به مردم داشته است.
کد خبر: ۵۹۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ - 12June 2023

هر جا که سپاه وارد شده تحول و سازندگی ایجاد کرده استسرهنگ پاسدار «علیرضا علیزاده» فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر (ع) اشتهارد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به ماهیت مردمی و خدمت گذار سپاه، اظهار داشت: سپاه نقش مهمی در توسعه و مناطق مختلف کشور داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدام‌های مهم بسیجیان جهادگر شهرستان اشتهارد تحول، توسعه و کارآفرینی در حوزه تولیدات محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای است، تصریح کرد: احیا یک پروژه چند مرحله‌ای در حوزه آبرسانی یکی از الویت‌های گروه‌های جهادی سپاه و بسیج اشتهارد است.

سرهنگ علیزاده با اشاره به طرح احیای قنوات و آبخیز داری در شهرستان اشتهارد، خاطرنشان کرد: با اهتمام گروه‌های جهادی بسیج شهرستان اشتهارد یک قنات این شهرستان با اعتبار چهار میلیارد ریال در فاز اول احیا شد و در فاز بعدی با ایجاد طرح آبخیزداری و هدایت سیلاب‌ها و روان آب‌های سطحی به قنات جهت جان بخشی به آن و جلوگیری از بروز سیلاب با هزینه ده میلیارد ریال اجرایی شد و در فاز سوم نیز با هزینه سه میلیارد ریال استخر دپوی آب قنات در درصد ساخت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار