معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز:

سرود و تئاتر دو ابزار هنری بسیار موثر در جهاد تبیین هستند

«فتح الهی» از سرود و تئاتر به عنوان دو بستر بسیار موثر در جهاد تبیین یاد کرد و گفت: بسیاری از مفاهیم ارزشی از طریق. سرود و تاتر امکان نهادینه شدن در سطح جامعه را پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۵۹۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ - 12June 2023

سرود و تاتر دو ابزار هنری بسیار موثر در جهاد تبیین هستندسردار «فتح الهی» معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان اینکه سرود و تئاتر دو بستر بسیار مناسب برای حضور و مشارکت دانش آموزان است، اظهار داشت: سرود و تاتر علاوه بر اینکه که کار گروهی، مشارکت دانش آموزی و شور، نشاط و هیجان را ممکن می‌سازد، بستر بسیار مناسبی برای انتقال ارزش‌ها و ارتباط موثر با جامعه و به ویژه نسل جوان است.

وی با اینکه در یکسال گذشته بیش از بیست سرود فاخر در استان البرز تولید و اجرایی شده است، افزود: برخی از این سرود‌ها همچون سرود ریحانه به صورت کشوری و از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش در آمده‌اند.

سردار فتح الهی با اشاره دهه ولایت، تصریح کرد: یکی دیگر از گروه‌های بزرگ سرود در حال تشکیل جهت عید غدیر و دهه ولایت است که با ۱۱۱۰ نفر تشکیل خواهد شد. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: این گروه سرود که ویژه سادات است با همکاری مشترک اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، حوزه هنری استان البرز و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار