رئیس‌کل دادگستری استان کردستان:

مشکلات واحدهای تولیدی کردستان را پیگیری می‌کنیم

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: در سال «مهار تورم و رشد تولید» ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان، با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیر مشکلات تمامی کارخانجات و واحد‌های تولیدی استان است.
کد خبر: ۵۹۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ - 12June 2023

مشکلات واحدهای تولیدی کردستان را پیگیری می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سیدحسین حسینی» رئیس‌کل دادگستری استان کردستان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در راستای حمایت قضایی از تولید، امروز از تمامی خطوط کارخانه «اشکان سازه غرب» واقع در شهرک صنعتی دهگلان بازدید کردند. 

حجت‌الاسلام حسینی در این بازدید با بیان اینکه کارخانه اشکان سازه غرب کردستان همانند سایر واحدهای تولیدی استان از حمایت‌های قضایی دادگستری استان برخوردار است، اظهار داشت: در سال «مهار تورم و رشد تولید » ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیر مشکلات تمامی کارخانجات و واحدهای تولیدی استان بوده و در کنار دستگاه‌های اجرایی استان به موضوع اشتغال توجه جدی دارد. 

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان ضمن تأکید بر لزوم ورود جدی دستگاه‌های اجرایی و بانک مربوطه در استان و مرکز در جهت رفع مشکلات موجود این کارخانه، گفت: مقرر شد مشکلات این کارخانه ابتدا در کارگروه فنی و حقوقی ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی بصورت کارشناسی بررسی و نتیجه ظرف حداکثر 10 روز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با حضور اعضای مربوطه بررسی و اتخاذ تصمیم نهایی شود. 

حسینی افزود: مشکل این واحد تولیدی، مشکلی است که در بسیاری از واحدهای تولیدی استان و کشور وجود داشته و نیاز به ورود ستاد مرکزی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و همراهی بانک مرکزی دارد. 

این کارخانه برای 25 نفر اشتغال‌زایی کرده و اکنون تولید متوسط این کارخانه در ماه تولید بیش از 150 هزار تن لوله پلی اتیلن جهت مصارف کشاورزی، صنعتی و آبرسانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار