رئیس کل دادگستری استان کردستان:

محکوم به قصاص در سقز از پای چوبه دار رهایی یافت

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: با تلاش صلح یاران و متنفذین شهرستان سقز، یک فقره پرونده قتل عمد با اخذ رضایت اولیای دم به صلح و سازش طرفین ختم شد و محکوم به قصاص از پای چوبه دار رهایی یافت.
کد خبر: ۵۹۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 13June 2023

محکوم به قصاص در سقز از پای چوبه دار رهایی یافتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سید حسین حسینی» رئیس کل دادگستری استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش صلح یاران و متنفذین شهرستان سقز، یک فقره پرونده قتل عمد با اخذ رضایت اولیای دم به صلح و سازش طرفین ختم شد و محکوم به قصاص از پای چوبه دار رهایی یافت.

وی افزود: در این پرونده پس از احراز وقوع قتل عمد برای قضات دادگاه کیفری یک استان، حکم قصاص صادر شد و در دیوانعالی کشور نیز به تأیید رسید.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: پس از طی چهار سال و برگزاری حدود هشت جلسه صلح و سازش میان خانواده اولیای دم، در نهایت صبح امروز سه شنبه و در پای چوبه دار، خانواده قاتل موفق به اخذ رضایت کتبی از اولیای دم شدند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: این مورد، سومین پرونده قتل عمد در سال جاری بود که با تلاش صلح یاران استان منجر به رضایت و صلح و سازش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار