فرمانده انتظامی شهرستان سنندج:

تامین و ارتقای نظم و امنیت عمومی و تداوم آن هدف پلیس است

سرهنگ «مرادی» گفت: تامین و ارتقای نظم و امنیت عمومی و پاکسازی شهر و بازداشت سارقان به منظور تداوم آسایش عمومی هدف پلیس است.
کد خبر: ۵۹۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 12June 2023

تامین و ارتقای نظم و امنیت عمومی و تداوم آن هدف پلیس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «علیرضا مرادی» فرمانده انتظامی شهرستان سنندج امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از بازداشت سارقان حرفه‌ای این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محوریت برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان سنندج اجرا و شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی است.

وی افزود: ماموران انتظامی سنندج با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی 2 نفر سارق شده که هر دو در دو عملیات مجزا توسط پلیس بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج گفت: سارقان پس از تحقیقات فنی به 6 فقره سرقت اماکن خصوصی و 4 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند، عنوان کرد: تامین و ارتقای نظم و امنیت عمومی و پاکسازی شهر و بازداشت سارقان به منظور تداوم آسایش عمومی هدف پلیس است.

مرادی تصریح کرد: پلیس برای ارتقا احساس امنیت برای شهروندان، برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت و سارقان را در دستور کار داشته و با متخلفان این حوزه به جد برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی سنندج با تاکید بر استمرار بازداشت سارقان در طول سال‌جاری یادآور شد: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتعای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار