استاندار بوشهر:

پیاده‌روی اربعین بزرگترین رویداد فرهنگی جهان اسلام و عالم بشریت است

«محمدی زاده» گفت: امسال ان‌شاءالله مراسم اربعین، باشکوه‌تر از سنوات قبل با یک اقدام گروهی با هماهنگی ستاد عتبات عالیات انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ - 12June 2023

پیاده‌روی اربعین بزرگترین رویداد فرهنگی جهان اسلام و عالم بشریت استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر، عصر امروز در نشست ستاد اربعین استان بوشهر، اظهار داشت: مردم استان بوشهر عاشق اهل بیت (ع) و ائمه اطهار (ع) هستند و به‌ویژه در مراسمات سالار شهیدان (ع) همواره حضوری باشکوه داشته و دارند و در برنامه اربعین نیز شاهد حضور باشکوه مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین، بزرگترین رویداد فرهنگی جهان اسلام و عالم بشریت است، افزود: امسال ان‌شاءالله مراسم اربعین، باشکوه‌تر از سنوات قبل با یک اقدام گروهی با هماهنگی ستاد عتبات عالیات انجام می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در حوزه‌های حمل و نقل، تغذیه، بهداشت، درمان و اسکان، پیش‌بینی لازم انجام شده، اظهار کرد: مردم استان بوشهر، از هم‌اکنون اقدامات لازم برای دریافت گذرنامه را انجام دهند تا در روز‌های آخر به شلوغی برخورد نکنند.

وی افزود: ستاد عتبات عالیات در راستای ساماندهی برنامه‌های اربعین اهتمام جدی دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر موجود برسیم.

محمدی زاده خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی اعزام ۱۰۰ هزار نفر از استان بوشهر به مراسم اربعین را داریم و به فضل خدا با پشتیبانی لازم و تأمین اعتبارات مورد نیاز، با کیفیت مطلوب انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در زمینه امنیت زائران و همچنین خدمت رسانی بهداشتی و درمانی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی نهایت توان خود را به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار