همایش جهادگران عشایر اردبیل برگزار شد

همایش جهاد گران عشایر اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و عشاید انقلابی اردبیل در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) شهرستان مرزی بیله سوار برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 13June 2023

همایش جهادگران عشایر اردبیل برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، همایش جهادگران عشایر اردبیل با حضور آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و جمعی از عشایر انقلابی اردبیل در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) شهرستان مرزی بیله سوار برگزار شد.

در این همایش نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ابراز داشت: عشایر استان در هشت سال دفاع مقدس و بعد آن در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نقش بی بدیل دارند.

آیت الله عاملی افزود: عشایر انقلابی و ولایی اردبیل معنای واقعی خودکفایی و ایستادگی هستند و در عرصه‌های مختلف حماسه ساز هستند.

وی با وجود مشکلات عشایر استان خطاب به مسئولان تصمیم گیر در کشور گفت: در خواست‌ها و نیاز‌های اولیه عشایر در خصوص راه، آب مورد نیاز و مشکلات دامی عشایر رادر اولویت قرار دهند.

در یایان این همایش ضمن معرفی کتاب حماسی «آلاچیق‌ها» امام جمعه اردبیل از مناطق سیل‌زده شهرستان بیله سوار و حومه بازدید و ضمن دلجویی ازخانواده‌های سیل زده از مسئولان مربوطه خواست هر چه سریع‌تر به ساماندهی مناطق سیل زده و مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار