فرماندار سنندج:

شاهد حضور جوانان با انگیزه در هلال احمر برای خدمت به مردم هستیم

«عسکری» با اشاره به اینکه شاهد حضور جوانان با انگیزه در هلال احمر برای ارائه خدمت به مردم هستیم، گفت: امروز هلال احمر بستر مناسبی برای شرکت مردم در انجام خدمات امدادی فراهم کرده که بسیار اررشمند است.
کد خبر: ۵۹۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ - 13June 2023

شاهد حضور جوانان با انگیزه در هلال احمر برای خدمت به مردم هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، خانه هلال شهر شویشه واقع در ۴۵ کیلومتر سنندج مرکز استان کردستان امروز همزمان با آیین افتتاح پروژه های امدادی و عمرانی هلال احمر جمهوری اسلامی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

«حسن عسکری» فرماندار سنندج در این آیین اظهار داشت: نیروهای هلال احمر به صورت شبانه‌روزی و در همه ایام سال به مردم خدمات می دهند همچنانکه نوروز امسال در بحث نشاط اجتماعی نیز در ۲ پایگاه صلوات آباد و باقرآباد سنندج خوب عمل کردند.

حسن عسکری با بیان اینکه بخش زیادی از کار امداد و نجات توسط داوطلبان انجام می‌شود، افزود: یکی از نکات مهم در مدیریت، مشارکت دادن مردم در مدیریت است و هر جا توانستیم بستری برای مردم فراهم کنیم که نقش آفرینی کنند، موفق بودیم.

وی به مشارکت دادن مردم و بسیج مردمی توسط امام راحل در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار کرد: امروز هم هلال احمر بستر مناسبی برای شرکت مردم در انجام خدمات امدادی فراهم کرده که بسیار اررشمند است.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه شاهد حضور جوانان با انگیزه در هلال احمر برای ارائه خدمت به مردم هستیم، ادامه داد: امروز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و در زلزله اخیر ترکیه هم در امر امداد رسانی پیش قدم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار