فرماندار سنندج:

خدمتگزاری بی منت به مردم جزو اهداف دولت است

«عسکری» گفت: خدمتگزاری بی منت به مردم و بستر سازی برای مشارکت مردم در مدیریت شهری جزو اهداف دولت است و شهرداری و شورای شهر یکی از بسترسازان خدمت بی منت هستند
کد خبر: ۶۰۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ - 05July 2023

خدمتگزاری بی منت به مردم جزو اهداف دولت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسن عسکری» فرماندار سنندج امروز در همایش بزرگداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در سنندج به اقدامات تیم مدیریت شهری و شورای شهر سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: انجام پروژه‌های خدمات شهری و عمرانی در سطح شهر بویژه در مناطق حاشیه یکی از اقدامات تیم مدیریت شهری است.

وی افزود: در این دوره خدمات مناسب و بی نظیری به نواحی حاشیه و نواحی منفصل شهری ارائه شده و در واقع شهرداری خدمات خود را به سمت مناطق کمتر برخوردار سوق داده است.

فرماندار سنندج به فعالیت‌های فرهنگی اشاره و تصریح کرد: در کنار اقدامات عمرانی، فعالیت‌های فرهنگی خوبی هم در سطح شهر انجام شده اما این فعالیت‌ها باید بیشتر شود و همانند بخش عمرانی، جهشی در برنامه‌های فرهنگی ایجاد شود.

عسکری با تاکید بر پرداخت مطالبات شهرداری از دستگاه‌های مختلف از جمله مسکن و شهرسازی گفت: دستگاه هایی که شهرداری از آنان طلب دارد باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنند تا این نهاد خدمات رسان بتوان خدمات مناسبی در سطح شهر ارائه دهد و این مساله مورد تاکید شخص استاندار نیز قرار گرفته است.

فرماندار سنندج یادآور شد: خدمتگزاری بی منت به مردم وبستر سازی برای مشارکت مردم در مدیریت شهری جزو اهداف دولت است و شهرداری و شورای شهر یکی از بسترسازان خدمت بی منت هستند و باید بستری فراهم کنند تا مردم خودشان هم بتوانند امور را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار