فرماندار سنندج تاکید کرد؛

لزوم نظارت بیشتر و برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

«عسکری» بر نظارت بیشتر و برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز تأکید کرد و گفت: هر گونه کم‌کاری در این حوزه، موجب شکل‌گیری و توسعه مناطق و شهرک‌های جدید در مرکز استان می‌شود.
کد خبر: ۶۰۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ - 03July 2023

لزوم نظارت بیشتر و برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسن عسکری» فرماندار سنندج در نشست استاندار کردستان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سنندج با ابراز خرسندی از اینکه تعامل و همکاری خوبی بین اعضای شورا و هیئت تطبیق وجود دارد، اظهار داشت: همین همدلی موجب شده است روند رفع مشکلات برخی تعاونی‌های مسکن در سطح شهر تسهیل و تسریع شود.

وی گفت: در راستای رفع مشکلات و اختلافات قبل از افتتاح پروژه سرمایه‌گذاری سنه‌سنتر که در زمان حاضر پیشرفت 80 تا 85 درصدی دارد کمیته‌ای متشکل از نماینده فرمانداری، شهرداری، سرمایه‌گذار، نظام مهندسی و سایر ادارات مرتبط تشکیل شده است.

فرماندار سنندج به مشکلات موجود در شهرک‌های طریقت و امام رضا (ع) و سیدحسین اشاره کرد و گفت: این مشکلات حاصل عدم‌نظارت بر ساخت‌وسازها در سطح شهر بوده است.

وی اضافه کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این نقاط موجب شده است سازه‌هایی بالا برود که حداقل‌های ایمنی را ندارند.

عسکری بر نظارت بیشتر و برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز تأکید کرد و هشدار داد: هر گونه کم‌کاری در این حوزه، موجب شکل‌گیری و توسعه مناطق همچون سیدحسین و شهرک‌های جدید در مرکز استان می‌شود.

وی به وضعیت برخی نواحی منفصل شهری مانند نایسر و ننله گریزی زد و عنوان کرد: اعتبارات و منابع شهرداری با توجه به وسعت مشکلات در این نواحی پاسخگوی مطالبات مردم نیست، رفع مشکلات و توسعه در این مناطق نیاز به کار اساسی و اعتبارات ملی دارد.

فرماندار سنندج یادآور شد: اگر نایسر با توجه به جمعیت بالای 50 هزار نفر به شهر ارتقا پیدا کند، مشمول اعتبارات مستقل می‌شود و این در گروی پیگیری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار