مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح‌الله استان مرکزی:

تشکیل کارگروه تخصصی کارآمدان در بسیج کارگری مرکزی برای رفع موانع تولید

سرهنگ سجادی گفت: در راستای رفع موانع تولید در کارخانجات، کارگروه تخصصی کارآمدان با حضور متخصصین مجرب و با تجربه خود شرکت‌ها راه اندازی شده است.
کد خبر: ۵۹۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ - 14June 2023

تشکیل کارگروه تخصصی کارآمدان در بسیج کارگری مرکزی برای رفع موانع تولیدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ سید «محمد سجادی» مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح‌الله مرکزی امروز چهارشنبه در نشست هیئت اندیشه ورز این سازمان با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین و مدیران استان در شرکت هپکو اظهار داشت: در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهش تولید و رفع تورم، سپاه با همه توان در کنار ماموریت های پاسداری از ارزش های اسلامی ظرفیت ها را پای کارآورده و مهمترین رویکرد سپاه در این مسئله بسیج کنندگی ظرفیت ها و توانمندی ها است.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در راستای رفع موانع تولید در کارخانجات ، کارگروه تخصصی کارآمدان با حضور متخصصین مجرب و با تجربه خود شرکت ها راه اندازی شده و بعد از شناسایی مشکلات و موانع، آنها را در هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگری مطرح می کنند و برای آن راهکار تعبیه و برنامه ریزی خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری متشکل از نخبگان دانشگاهی و مهندسین مجرب حوزه صنعت می‌باشد که در خصوص رفع موانع تولید گام بر می‌دارد.

سرهنگ سجادی بیان کرد: رفع موانع و مشکلات بیش از ۴۰ واحد تولیدی توسط هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری یکی از مهمترین اقدامات در طی یک سال گذشته است و این مهم با قوت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: یکی از اقداماتی که جدیدا در دستور کار سازمان بسیج کارگری قرار گرفته اردوهای راهیان پیشرفت است که نخبگان و اقشار مختلف برای اطلاع از دستاوردهای حوزه صنعت از کارخانجات بازدید می کنند و اخیرا این اردو برای اصحاب رسانه استان برگزار شده است.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه متاسفانه واردات بی رویه و بدون در نظر گرفتن توانمندی ها و ظرفیت های تولید داخل یک آفت مهم برای کارخانجات محسوب می شود، گفت: در نشست اصحاب رسانه با مدیران شرکت هپکو از واردات بی رویه گلایه شد و نیاز است دستگاه های ملی و خصوصا مجلس شورای اسلامی جلوی این اقدام را بگیرند.

وی افزود: خوشبختانه استراتژی صنایع در دولت سیزدهم تولید محور، بازار محور و رفع نیازمندی های کشور است و این نشان از دغدغه جامعه کارگری برای پیشرفت کشور است که قابل تقدیر است و بسیج کارگری با همه توان در این مسیر به کارخانجات کمک خواهد کرد.

سرهنگ سجادی خاطر نشان کرد: راه اندازی شیفت ایثار با تاسی از روحیه رزمندگان دفاع مقدس در جامعه کارگری یکی از مهمترین برنامه های جاری بسیج کارگری است و بیش از ۷۵۰۰ کارگر در شیفت ایثار طی یک سال گذشته شرکت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار