استاندار خراسان رضوی:

انبوه‌سازی ۲۰ هزار واحد مسکن ملی در خراسان رضوی در دست اجراست

«نظری» گفت: بیش‌ از ۲۰ هزار واحد مسکونی به‌صورت انبوه‌سازی در سطح استان در حال ساخت است.
کد خبر: ۵۹۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ - 14June 2023

انبوه‌سازی ۲۰ هزار واحد مسکن ملی در خراسان رضوی در دست اجراستبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد، اظهار داشت: ساختمان و تولید مسکن از موضوعات جدی کشور و دولت است که یکی از موضوعات بسیار مهم این حوزه، مصالح مربوط به تولید مسکن است.

وی افزود: نهضت ملی مسکن، ابعاد مختلفی دارد که مهم‌ترین بخش آن تأمین زمین و واگذاری آن به متقاضیان است. در راستای این رویکرد، حدود ۱۰۰ هزار واحد زمین را برای ساخت نهضت ملی مسکن در استان آماده شده است.

نظری ادامه داد: بیش‌ از ۲۰ هزار واحد مسکونی به‌صورت انبوه‌ساز در سطح استان در حال ساخت است. عدد بالایی در اختیار خود متقاضیان قرار گرفته که بعضی از متقاضیان که از سال قبل شروع به ساخت کردند که در حال اتمام است، بعضی هم به اتمام رسیده و آماده سکونت است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: امیدوار هستم تا حدود دو الی ۳ ماه آینده، جهش جدی در موضوع نهضت مسکن در استان و در همه شهرستان‌ها شاهد باشیم. البته وضعیت کنونی استان به نسبت کل کشور وضعیت بدی نیست اما حتماً شاهد این جهش جدی در نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار