خطاب به رئیس جهمور ایران؛

رئیس‌جمهور نیکاراگوئه: سلام ما را به رهبر انقلاب ایران برسانید

رئیس‌جمهور نیکاراگوئه در دیدار با رئیسی گفت: شما ملتی مقاوم هستید که ۶۰ سال است در مقابل امپریالیسم مقاومت کردید و پیروز شدید و لطفا سلام، محبت و احترام ما را خدمت رهبر انقلاب و ملت ایران ابلاغ بفرمایید.
کد خبر: ۵۹۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ - 15June 2023

رئیس‌جمهور نیکاراگوئه: سلام ما را به رهبر انقلاب ایران برسانیدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران با همتای نیکاراگوئه‌ای خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

«اورتگا» رئیس‌ جمهور نیکاراگوئه در این دیدار اظهار داشت: نظام سلطه تحریم‌های وحشیانه‌ای را علیه ونزوئلا اعمال کردند که با کمک ایران آن‌ها توانستند از حق طبیعی خود استفاده کنند.

وی افزود: شما ملتی مقاوم هستید که ۶۰ سال است در مقابل امپریالیسم مقاومت کردید و پیروز شدید. لطفا سلام، محبت و احترام ما را خدمت رهبر انقلاب و ملت ایران ابلاغ فرمایید.

رئیس جمهور پس از پایان سفر به ونزوئلا، بعد از ظهر روز گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی به‌منظور توسعه و تعمیق مناسبات با نیکاراگوئه وارد «ماناگوآ» شد.

حجت‌الاسلام رئیسی بامداد دوشنبه به وقت تهران در صدر هیأتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشور‌های دوست و همسو، عازم کشور‌های ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.

کاراکاس نخستین مقصد سفر پنج روزه و کوبا آخرین سفر حجت‌الاسلام رئیسی بوده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها