امام جمعه فامنین تاکید کرد؛

لزوم احیای کارکردهای مساجد

حجت‌الاسلام «غفاری» گفت: در احیای کارکردهای مسجد باید ادارات برنامه عملیاتی داشته باشند و اختصاص اعتبار برای مسائل فرهنگی باید پیگیری و لحاظ شود.
کد خبر: ۵۹۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ - 15June 2023

لزوم احیای کارکردهای مساجدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام والمسلمین «باب‌الله غفاری» امام جمعه فامنین در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: حضور مسئولانه در جلسه شورای فرهنگ عمومی و اهمیت دادن به فرهنگ و این جلسه بسیار مهم است زیرا در این جلسه تصمیم گیری کلان فرهنگی صورت می‌گیرد.

وی افزود: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ الگو سازی و  معرفی الگوها است که باید در شهرستان دنبال شود.

امام جمعه فامنین خاطرنشان کرد: در حوزه حجاب خیلی کارها صورت گرفته ولی به چشم نمی‌آید و علما و بزرگان در بحث عفاف و حجاب درشهرستان کارهای زیادی انجام داد‌اند و این روز ها حجاب و وجود حیا در شهرستان به برکت کار مستمر دغدغه‌مندان فرهنگی است و باید این را حفظ و تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری اظهار داشت: در معرفی الگوها در شهرستان کم کار شده است و ادارات شهرستان برای کارکنان باید برنامه فرهنگی داشته و به آن رسیدگی کنند

وی متذکر شد: در احیای کارکردهای مسجد باید ادارات برنامه عملیاتی داشته باشند و اختصاص اعتبار برای مسائل فرهنگی باید پیگیری و لحاظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها