آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

شهادت یک جوان فلسطینی در الخلیل/ شمار شهدای انتفاضه به 98 تن رسید

یک جوان فلسطینی دیگر در ادامه عملیات‌های استشهادی در نزدیکی الخلیل با سلاح سرد یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی را زخمی و با تیر اندازی از سوی نظامیان این رژیم به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ - 25November 2015

شهادت یک جوان فلسطینی در الخلیل/ شمار شهدای انتفاضه به 98 تن رسید

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، رسانههای رژیم صهیونیستی اعلام کردند یک نظامی این رژیم در عملیات یک فلسطینی با سلاح سرد در نزدیکی اردوگاه «الفوار» واقع در شمال الخلیل به شدت زخمی شد.

بر اساس این گزارش، صهیونیستها به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کرده و وی را به شهادت رساندند.

از سوی دیگر منابع پزشکی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی مانع امدادرسانی هلالاحمر به جوان فلسطینی که پس از خوردن تیر بر زمین افتاده بود، شدند؛ این در حالی بود که نظامی صهیونیست زخمی شده سریعا به بیمارستانی در قدس اشغالی منتقل شد.

با شهادت این جوان فلسطینی  آمار شهدای انتفاضه قدس از آغاز تاکنون به 98 نفر میرسد.

نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی صبح امروز هفت فلسطینی را در الخلیل، یک جوان فلسطینی را در کرانه باختری و چهار دختر فلسطینی دیگر را در مناطق دیگر فلسطین اشغالی بازداشت کردند.

گفتنی است؛ انتفاضه قدس و خروش مردمی فلسطینیان از اوایل اکتبر جاری با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی به نام «مهند شفیق حلبی» (19 ساله) در شهر قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گردید. این انتفاضه وارد پنجاه و ششمین روز خود شده که تاکنون 98 فلسطینی شهید و 11 هزار نفر نیز مجروح شدهاند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار