مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان:

قروه به عنوان پیشران کار نهضت ملی را در دست انجام دارد

«رسولی» گفت: قروه به عنوان پیشران و موفق، کار نهضت ملی را در دست انجام دارد که مسئولان بصورت جهادی در حال اجرای کار هستند.
کد خبر: ۵۹۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ - 17June 2023

قروه به عنوان پیشران کار نهضت ملی را در دست انجام داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان،  ۷۲ واحد مسکن در قالب نهضت ملی با حضور استاندار کردستان در ۲۴ بلوک امروز در قروه افتتاح و به متقاصیان تحویل شد.

«سعید رسولی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان در این افتتاح این ۷۲ واحد مسکن ملی در قروه اظهار داشت: تسهیلات هر واحد مسکن سه میلیارد ریال است که در قالب گروههای ساخت سه نفره با اعتبار مجموع ۴۷۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در هفت هزار و ۹۲۰ مترمربع احداث شده است.

 ادامه داد: سیاست پروژه‌های گروه ساخت از طرحهای موفق نهضت ملی است که برای پیشبرد این نهضت، بنیاد مسکن در مقاطع مختلف پا به پای دولت با تمام توان خود ایفای نقش کرده است.

وی افزود: بنیاد مسکن در چهار محور نهضت ملی شامل مسکن روستایی با چهار هزار واحد، شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، شهرهای زیر ۱۰۰ هزار در قروه، دهگلان، کامیاران و بیجار ۳ هزار و ۴۰۵ واحد تعریف شده و پروژه ۷۲ واحدی به عنوان اولین واحد نهصت ملی، در حال ساخت مسکن ملی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان یادآور شد: قروه به عنوان پیشران و موفق کار نهضت ملی را در دست انجام دارد که مسوولان بصورت جهادی در حال اجرای کار هستند.

رسولی ادامه داد: در قروه با همت دستگاههای خدمات رسان مشکلی برای تامین انشعاب ها و زیرساخت کوچکترین مشکلی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: در شهرستان قروه ۷۸۴ واحد در فاز اول برای مسکن ملی متقاضیان شدند که از ۹۹ واریز وجه داشتند و عملیات اجرایی ۷۱۲ واحد آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان افزود: خدماتی که بنیاد مسکن به عنوان کارگزار طرحهای گروه ساخت در اختیار متقاضیان قرار داده شده در حوزه تامین و واگذاری زمین، نقشه‌برداری طراحی، پیگیری کمیسیون ماده ۵ و تحویل قطعات بر اساس قرعه‌کشی، معرفی به شهرداری و اخذ پروانه ساخت و معرفی به بانک و نظارت بر اجرای طرح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار