استاندار کردستان:

رفع مشکل زمین طرح مسکن ملی در استان کردستان با جدیدت ادامه یابد

«زارعی کوشا» گفت: جدیتی که در چند ماه اخیر برای رفع مشکل زمین طرح مسکن ملی در استان وجود داشت را باید ادامه داد و با استفاده از طرح‌های میانکار، به تسریع در اجرای مسکن ملی کمک کنیم.
کد خبر: ۵۹۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ - 14June 2023

رفع مشکل زمین طرح مسکن ملی در استان با جدیدت ادامه یابدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست کردستان با محوریت بررسی اجرای طرح میانکار در شهرهای قروه، دهگلان و کامیاران برای اجرای مسکن ملی اظهار داشت: در کنار دستگاه‌های دولتی، نهادهای غیردولتی و عمومی و سازمان نظام مهندسی هم باید در این رابطه احساس مسئولیت کنند؛ چون این طرح، طرحی مردمی و برای رفع نیاز مردم است.

وی افزود: از لحاظ زمان، امکانات، زمین و محدودیت‌های قانونی در مضیقه هستیم و همه باید با تعامل برای پیشبرد مسکن ملی تلاش کنیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه در شرایط کنونی چاره‌ای نداریم و باید به سمت الحاق زمین برای حل مشکل مسکن ملی برویم، افزود: زمان کمی داریم و باید با استفاده از طرح‌های میانکار، به تسریع در اجرای مسکن ملی کمک کنیم.

زارعی کوشا ضمن تقدیر از اداره کل و راه و شهرسازی و دستگاه‌های مرتبط برای رفع مشکل زمین در شهرهای قروه، دهگلان و کامیاران، ادامه داد: جدیتی که در چند ماه اخیر برای رفع مشکل زمین طرح مسکن ملی در استان وجود داشت را باید ادامه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار