استاندار کردستان:

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اقدامی مناسب برای جذب خیرین است

«زارعی کوشا» گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اقدامی مناسب برای جذب خیرین است، لذا باید مقدمات کار فراهم شده و هدفمند برگزار شود و در زمینه تامین اعتبار برای برگزاری ما نیز کمک خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۹۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ - 11June 2023

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اقدامی مناسب برای جذب خیرین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان در سنندج اظهار داشت: در این موضوع که فقر فضاهای آموزشی در استان وجود دارد هیچ تردیدی نیست، اما یکی از ضعف‌های موجود در این زمینه در اولویت بندی‌ پروژه‌ها است.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب، افراد خیر و نیکوکاری که می‌خواهند در امر خیر مدرسه‌سازی مشارکت کنند را براساس اولویت‌ها و نیاز موجود به سمت فضاهای آموزشی هدایت کنیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: این موضوع با دقت در شهرستان‌های مختلف استان و مناطق روستایی مورد توجه قرار گیرد و نیازهای اولیه و اولویت‌ها مشخص شود.

وی با تاکید بر پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آموزش و پرورش ادامه داد: در راستای جبران کمبود فضاهای آموزشی هنچنین می توانیم از ظرفیت مولدسازی نهایت استفاده را ببریم چرا که بسیاری از مدارس و آموزشگاه‌ها در بهترین نقاط قرار گرفته‌اند که کمیته مولدسازی می‌تواند پس از شناسایی، ارزش افزایی کند و از اعتبار آن برای ایجاد فضاهای آموزشی استفاده شود.

استاندار کردستان در ادامه اظهار کرد: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اقدامی مناسب برای جذب خیرین است، لذا باید مقدمات کار فراهم شده و هدفمند برگزار شود و در زمینه تامین اعتبار برای برگزاری ما نیز کمک خواهیم کرد.

وی همچنین به مشکل زمین احداث مدرسه اتیسم اشاره کرد و گفت: توافقات لازم در این زمینه با راه و شهرسازی انجام شود تا در صورت امکان زمین رایگان واگذار شود یا قیمت تعیین شده به حداقل ممکن تقلیل یابد.

زارعی کوشا به مساله اوقات فراغت نیز اشاره کرد و افزود: غنی سازی فراغت دانش‌آموزان مساله مهمی است و در حد یک طرح موضوع کفایت نمی‌کند بلکه باید تمام دستگاه ها همکاری داشته باشند و انتظار ما در این زمینه، تجمیع و هم‌افزایی و پرهیزاز موازی کاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار