معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان:

غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان کردستانی در ۲۲۰ پایگاه

«طیبی راد» به برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲۲۰ پایگاه شامل مجتمع و سالن های ورزشی، مراکز دارالقرآن، کانون‌های فزهنگی تربیتی و مدارس منتخب در سامانه نورینو ثبت شده است که کلاس‌های مختلف را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ - 11June 2023

غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان کردستانی در ۲۲۰ پایگاهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «عزت‌الله طیبی راد» معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان در سنندج به برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا ۲۲۰ پایگاه شامل مجتمع و سالن های ورزشی، مراکز دارالقرآن، کانون‌های فزهنگی تربیتی و مدارس منتخب در سامانه نورینو ثبت شده است که کلاس‌های مختلف را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان برای کلاس‌های اوقات فراغت از ۱۵خرداد آغاز شده است، گفت: کلاس‌های ما از اول تیر آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد و کلاس‌ها سه روز در هفته و روزی ۶ ساعت خواهد بود.

وی یکی از مشکلات موجود در زمینه برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت را مشکل اعتباری اعلام کرد و گفت: از مسئولان انتظار می رود در این زمینه آموزش و پرورش را همراهی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار