استاندار کردستان:

نهضت سوادآموزی یکی از برکات انقلاب اسلامی است

«زارعی کوشا» گفت: سواد آموزی یکی از برکات انقلاب اسلامی و از اسناد افتخار ما به شمار می‌رود و با تشکیل این نهضت امروز درصد کمی از جمعیت فعال کشور بیسواد هستند در حالیکه قبل از انقلاب شرایط به گونه دیگری بود.
کد خبر: ۵۹۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 11June 2023

سواد آموزی یکی از برکات انقلاب اسلامی و از اسناد افتخار به شمار می رودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان امروز در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: تعداد زیادی از آموزش‌دهنده‌های استان در مراجعه به ما خواستار پیگیری مشکلات خود از جمله تبدیل وضعیت هستند که بخش عمده‌ای از این افراد حق دارند و ما نیز این مشکلات را به جد پیگیری و در مکاتبه با وزارت آموزش و پرورش دنبال خواهیم کرد و در حد توان برای حل آن تلاش می کنیم.

وی در ادامه افزود: سواد آموزی یکی از برکات انقلاب اسلامی و از اسناد افتخار ما به شمار می رود و با تشکیل این نهضت امروز درصد کمی از جمعیت فعال کشور بیسواد هستند در حالیکه قبل از انقلاب شرایط به گونه دیگری بود.

استاندار کردستان اضافه کرد: در زمینه شناسایی افراد بی سواد و جذب آنان به سمت سواد آموزی، امروز شرایط سخت‌تر از گذشته است و با وجود ضعف‌هایی که در حوزه امکانات و اعتبارات وجود دارد، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی گفت: جلسات سوادآموزی در سطح شهرستان‌ها و با ریاست فرماندار برگزار شود و در جلسه آینده شورای پشتیبانی، گزارشی در زمینه برگزاری این جلسات و اهتمام فرمانداران ارائه شود. هر جایی که جامعه هدفی در اختیار داریم باید برای باسواد کردن آنان برنامه‌ریزی کرده و مسیر سواد آموزی را تسهیل کنیم.

انتها پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار