استاندار کردستان:

مردم کردستان ارادت عمیقی نسبت به خاندان اهل بیت (ع) دارند

«زارعی کوشا» گفت: مردم کردستان ارادت بسیار عمیقی نسبت به خاندان اهل بیت (ع) و به خصوص امام رضا دارند و یکی از پر تکرار ترین اسامی که کردستانی ها بر فرزندانشان انتخاب می‌کنند، نام مبارک امام رضا (ع) است.
کد خبر: ۵۹۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ - 28May 2023

مردم کردستان ارادت عمیقی نسبت به خاندان اهل بیت (ع) دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در دیدار با اعضای کاروان زیر سایه خورشید اظهار داشت: مردم کردستان ارادت بسیار عمیقی نسبت به خاندان اهل بیت (ع) و به خصوص امام رضا دارند و یکی از پر تکرار ترین اسامی که کردستانی ها بر فرزندانشان انتخاب می‌کنند، نام مبارک امام رضا (ع) است.

وی افزود: آمادگی کامل برای تقویت مناسبات با آستان مقدس رضوی و اجرای طرح هشت بهشت را داریم.

زارعی کوشا در ادامه این جلسه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پروازهای فرودگاه سنندج اشاره کرد و افزود: فرودگاه سنندج اکنون در هفته یک پروا برای تهران دارد که از هفته آینده تعداد پرواز ها افزایش می یابد و ظرف یکی دو ماه آینده مشکل پرواز های فرودگاه سنندج به صورت کامل حل خواهد شد.

استاندار کردستان گفت: سال گذشته برای اولین بار میزبان زائران اربعین بودیم و پیش‌بینی می‌شود در اربعین امسال زائران بیشتری از مرز باشماق این استان تردد داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار