در همایش منطقه‌ای شعر شمیم رضوی؛

استاندار کردستان: هدف جشنواره شمیم رضوی باید تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی باشد

«زارعی‌کوشا» با بیان اینکه یکی از اهداف جشنواره شمیم رضوی باید حفظ، حراست و تقویت این سرمایه معنوی و تبلیغ و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ رضوی باشد، گفت: امام رضا (ع) زیباترین الگوی اخلاق اسلامی در جامعه اسلامی بوده است.
کد خبر: ۵۹۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ - 22May 2023

هدف جشنواره شمیم رضوی باید تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان در دومین همایش منطقه‌ای «شعر شمیم رضوی» در شهر سریش‌آباد قروه اظهار داشت: یکی از اسامی پرتکرار و پرتعداد در فرزندان مردم کُرد نام مبارک رضا است و یکی از تکیه کلام‌های مردمان کُرد در وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها یا امام رضای غریب است.

وی افزود: امام رضای غریب تکیه‌گاه، فریادرس و ملجأ تمام مردمان استان کردستان اعم از شیعه و سنی است و بارها پیش آمده که در حرم رضوی به حال و احوال درونی برادران اهل سنت غبطه خورده‌ام.

استاندار کردستان با بیان اینکه یکی از اهداف جشنواره شمیم رضوی باید حفظ، حراست و تقویت این سرمایه معنوی و تبلیغ و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ رضوی باشد، گفت: امام رضا(ع) زیباترین الگوی اخلاق اسلامی در جامعه اسلامی بوده است.

این مسئول یادآور شد: مردم قهرمان شهر سریش‌آباد مایه افتخار ما در این منطقه هستند و بنده به عنوان فرزند کوچکی از این دیار افتخار خدمت در عرصه عمران و آبادانی و توسعه هر چه بیشتر کشور و خدمت صادقانه به مردم این دیار را بر عهده دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار