برگزاری جلسه شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان شمالی

جلسه شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان شمالی باحضور مسئولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 17June 2023

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، جلسه شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان شمالی امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و مدیران کل دانشگاه های استان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام «احمد پرهیزگار » مدیر مشارکت روحانیت در این جلسه اظهار داشت: با توجه به نقش بسیار مهم و بارزی که روحانیت در دوران دفاع مقدس داشته، لازم است که نشست‌های متعدد و در این حوزه برگزار شود و موارد متعددی که از خاطرات و مصاحبه‌ها وجود دارد برطرف شود.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا مرور این موارد می‌تواند تاثیر مهمی در عمل به بیانیه گام دوم داشته باشد.

این جلسات بصورت دوره ای به میزبانی مشارکت روحانیت حفظ آثار استان با حضور اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و مدیران دستگاه های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت و عقیدتی نیروهای مسلح استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار