معاون استاندار همدان:

تقدیر از عملکرد جهادی و انقلابی را فرهنگ‌سازی کنیم

«رضانیا» گفت: نهضت قدردانی از اقدامات خوب، تقدیر از عملکرد جهادی و انقلابی را فرهنگ‌سازی کنیم.
کد خبر: ۵۹۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 17June 2023

تقدیر از عملکرد جهادی و انقلابی را فرهنگ‌سازی کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری با حضور حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ولی بهاریان» جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان، سردار «سلمان امیری» فرمانده فراجا استان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «مسلم مخفی» فرماندار شهرستان همدان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و اعضای این شورا در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

«حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جاری، اظهار داشت: با نهضت قدردانی از اقدامات خوب، تقدیر از عملکرد جهادی و انقلابی را فرهنگ‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه ایمان و امید باید سرلوحه همه امور باشد، افزود: با راه‌اندازی نهضت خبر خوب باعث امیدآفرینی در جامعه شویم.

معاون استاندار همدان در پایان گفت: ساخت و احداث ۱۱ هزار مسکن در شهرک پرواز یک اقدام انقلابی قابل تقدیر بود که باید از متولیان این مهم به ویژه استاندار مردمی اهمدان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار