به‎‌منظور تسریع در عملیات خاک‌برداری و لایروبی جاده چالوس؛

تیم‌های فنی مهندسی نیروی زمینی ارتش به محور کرج – چالوس اعزام شدند

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش با اشاره به وقوع سیل در جاده کرج - چالوس گفت: یگان‌های مهندسی نیروی زمینی، تیم‌های متخصص فنی مهندسی را برای تسریع در عملیات خاک‌برداری و لایروبی به این محور اعزام کردند.
کد خبر: ۵۹۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 17June 2023

تیم‌های فنی مهندسی نیروی زمینی ارتش به محور کرج – چالوس اعزام شدندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «اکبر نجفی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص اقدامات نیروی زمینی ارتش در سیل اخیر محور کرج – چالوس اظهار داشت: ساعاتی پس از وقوع سیل و مسدود شدن محور که منجر به محبوس شدن وسایل نقلیه و تخریب بخشی از جاده شد، یگان‌های مهندسی نیروی زمینی، تیم‌های متخصص فنی مهندسی را برای تسریع در عملیات خاک‌برداری و لایروبی به این محور اعزام کردند.

امیر سرتیپ دوم نجفی ادامه داد: در این راستا چندین دستگاه لودر، بولدوزر، بیل مکانیکی و سایر ادوات عملیات خاکی به این منطقه اعزام شدند و تا همین لحظه در حال اقدام و تلاش جهت پاکسازی جاده در حد فاصل مقر تکاوری تیپ ۶۵ نوهد و تونل شماره ۳ هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش گفت: همچنین امکانات لازم جهت اسکان بالغ بر ۲۰۰ نفر از هموطنان حادثه دیده، پیش‌بینی شد.

امیر نجفی با اشاره به اینکه ارتش همواره در بحران‌ها آماده خدمت‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم در راستای شعار «ارتش، فدای ملت» تا زمان بازگشت شرایط به حالت عادی، به نحو احسن در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار