سخنگوی حماس:

اشغالگران توان مقابله ندارند

سخنگوی حماس اعلام کرد که افزایش عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری باعث شده که رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با مقاومت را از دست بدهد.
کد خبر: ۵۹۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ - 17June 2023

اشغالگران توان مقابله ندارندبه گزارش گروه بین‌‎الملل دفاع‌پرس، عبداللطیف قانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی اعلام کرد که روحیه انقلابی روزافزون در کرانه باختری، افزایش عملیات‌های مقاومتی در آن و شجاعت و پایداری ملت فلسطین به ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و از بین رفتن قدرت بازدارندگی آن انجامیده است.

القانوع ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت را ضربه‌ای بر پیکره دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی دانست؛ دستگاه‌هایی که قدرت نظامی و تسلیحاتی این رژیم را تشکیل می‌دهند.

سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با مشکلات و بحران‌های داخلی دست‌وپنجه نرم می‌کند و در میدان‌ها و جبهه‌های متعدد با مقاومت در غزه، کرانه باختری، قدس و لبنان روبروست و ملت فلسطین به همراه نیرو‌های مقاومت در منطقه برای آزادسازی فلسطین از اشغالگران صهیونیست، در نبرد با این رژیم هستند.

قانوع در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش درگیری‌های و عملیات‌های مقاومتی ادامه داد: با تداوم درگیری‌ها، افزایش عملیات‌های مقاومتی و شدت‌گرفتن آن و همچنین تعدد جبهه‌ها و افزایش قدرت مقاومت، رژیم اشغالگر صهیونیستی قادر به تأمین امنیت خود و مقابله با مقاومت نخواهد بود. ما تا اخراج کامل اشغالگران از اراضی اشغالی فلسطین به مقاومت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار