معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

استان البرز در راستای اجرای سیاست جوانی جمعیت و ترویج فرزندآوری اهتمام جدی دارد

«ولی‌پوری» با اشاره به ضرورت اجرای موثر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان البرز گفت: اجرای این قانون نیازمند مشارکت و تلاش همگانی سازمان‌ها در قرارگاه جوانی جمعیت است و مسئولان امر با اجرای برنامه‌های ستاد ملی جمعیت به طور جدی در این مسیر پشتیبانی خواهند کرد.
کد خبر: ۵۹۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ - 18June 2023

استان البرز در راستای اجرای سیاست جوانی جمعیت و ترویج فرزندآوری اهتمام جدی دارد / لزوم همکاری وهم افزایی دستگاه‌ها در راستای قانون جوانی جمعیتبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «مرتضی‌ ولی‌پوری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در دومین جلسه جوانی جمعیت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پیشرفت جامعه‌ی اسلامی با تکیه بر خانواده‌ی سالم، سرزنده و بانشاط، اظهار داشت: خانواده بزرگ‌ترین و اثرگذارترین واحد تربیتی در جوامع به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه خانواده اصلی‌ترین نهاد اجتماعی است، افزود: منشأ تحول فردی و اجتماعی و رشد ارزش‌های انسانی خانواده است، سرمایه گذاری و توجه هرچه بیشتر به این نهاد مقدس ضروری است.

ولی‌پوری گفت: کشور عزیز ما با بحران کاهش جمعیت مواجه است وبحران بزرگتر که می‌تواند تهدیدی جدی برای ما باشد بحران سالمندی است.

معاون استاندار با بیان اینکه جوانی جمعیت و تحکیم بینان خانواده از مهمترین موضوعات امروز کشور است، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و چند فرزندی یک ضرورت است.

ولی‌پوری تصریح کرد: دولت مردمی ایران قوی توجه ویژه‌ای به این مقوله دارد و وظیفه ما بعنوان دولت آسیب شناسی، برداشتن موانع و تسهیل شرایط است.

وی افزود: غرب و نظام سلطه به شدت در این زمینه برنامه دارد و امپراطوری رسانه‌ای بالغ هزاران کانال تلویزونی، ماهواره‌ای که ترویج نا امیدی، ترغیب بی حجابی و ولنگاری و پاشیدن بنیان خانواده را هدف گرفته است.

ولی‌پوری با بیان اینکه افزایش نرخ جمعیت منحصر به یک دستگاه نیست، باید هم‌افزایی کرد، افزود: جوانی جمعیت نیازمند تعامل و هم افزایی گروه‌های مردمی و ارکان دولتی است و تمامی نهادها، دستگاه‌ها و ... با هم افزایی زمینه را با اقدامات لازم فراهم سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار