رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ارائه ۳۳ فرآیند کمیته امداد در سامانه «سها»/ ایجاد ۴۲۰ هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱

بختیاری درباره ارائه خدمات به صورت هوشمند گفت: ۳۳ فرآیند در سامانه سها بارگذاری شده است و کمیته امداد امام خمینی (ره)، به سمت داشبوردهای اطلاعاتی و مدیریت هوشمند حرکت می‌کند.
کد خبر: ۵۹۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰ - 20June 2023

ارائه ۳۳ فرآیند کمیته امداد در سامانه«سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: هدف از تشکیل امداد امام توانمندسازی و شکوفایی استعدادها، خوداتکایی، تقویت و رشد ایمانی و اعتقادی نیازمندان و محرومان با ارائه خدمات اجتماعی، حمایتی، فرهنگی و معیشتی به آنان است.

بختیاری با تاکید بر اهمیت نقش مادری بانوان در خانواده، گفت: کمیته امداد در حوزه اشتغال خانگی برای زنان سرپرست خانوار پیشتاز بوده است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به رویکردهای اشغال‌آفرین کمیته امداد گفت: کمیته امداد سال گذشته ۴۲۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف ایجاد کرد و برنامه امسال نیز راه‌اندازی ۵۰۰ هزار شغل است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه خدمات مسکن نیز ۲۳ هزار واحد مسکونی سال گذشته احداث و تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد.

بختیاری با بیان اینکه برای ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری در سراسر کشور مجوز اعطا شده است، خاطرنشان کرد: بیش از هشت هزار  مرکز نیکوکاری در کشور فعال هستند که خدمات اجتماعی و نیکوکارانه ارزشمندی را رقم می‌زنند.

وی درباره ارائه خدمات به صورت هوشمند گفت: ۳۳ فرآیند در سامانه سها بارگذاری شده است و کمیته امداد امام خمینی(ره)، به سمت داشبوردهای اطلاعاتی و مدیریت هوشمند حرکت می‌کند.

انتهای پیام/241

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار