جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور:

بهره‌برداری از تجربیات دفاع مقدس عامل اقتدار و پیشرفت امروز پدافند هوایی است

امیر سرتیپ دوم امیری گفت: یکی از عوامل در دستیابی پدافند هوایی کشور به این سطح از اقتدار و پیشرفت، به واسطه بهره‌برداری از تجربیات ارزشمند دفاع مقدس بوده است.
کد خبر: ۵۹۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ - 20June 2023

بهره‌برداری از تجربیات دفاع مقدس عامل اقتدار و پیشرفت امروز پدافند هوایی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «سعید امیری» جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور در جمع کارکنان این یگان اظهار داشت: امنیت آسمان کشور خط قرمز نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است؛ امروز در علوم و تکنولوژی‌های مختلف نظامی و تولید سامانه‌های مختلف موشکی، راداری و ... به سطحی از دانش، فناوری، کیفیت و تنوع محصولات رسیده‌ایم که در بخش دفاع از آسمان کشور بازدارندگی ایجاد کرده‌ایم.

امیر سرتیپ دوم امیری با اشاره به نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیشرفت کشور تصریح کرد: عمده یگان‌های تابعه منطقه پدافند هوایی جنوب غرب در استان خوزستان و مناطقی واقع شده‌اند که در سال‌های دفاع مقدس به صورت مستقیم درگیر جنگ بوده‌اند؛ یکی از عوامل در دستیابی پدافند هوایی کشور به این سطح از اقتدار و پیشرفت امروز به واسطه بهره‌برداری از تجربیات ارزشمند دفاع مقدس بوده است.

وی ادامه داد: اگر امروز آسمان ایران امن است، به واسطه تلاش غیور مردان پدافندهوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور افزود: قدرت واقعی رزمندگان ایران در ایمان به خداوند متعال و هدف والایی است که برای آن در حال تلاش هستند؛ خط قرمز ما در مرحله اول ارزش‌ها و اعتقاداتمان است و در مرحله بعد مرز‌های آبی، خاکی و هوایی است و هر کس که قصد نزدیک شدن و تجاوز به آن‌ها را داشته باشد با مردان آهنین و پولادین ایرانی روبرو خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی رزمی و روحی رزمندگان پدافندهوایی گفت: دشمنان ما در همان روز‌های بعد از پیروزی انقلاب، قصد داشتند شعله انقلاب را خاموش کنند تا مبادا سایر کشور‌ها نیز از آن الگو بگیرند و باعث خیزش و بیداری مردم ستمدیده و مستضعف شود به همین دلیل تمام توان صدام را برای خاموش کردن شعله انقلاب تجهیز کردند. اما با هشت سال دفاع مردم غیور ایران اسلامی مواجه شد؛ امروز همان شعله کوچک انقلاب به آتشی بزرگ تبدیل شده که از گرمای وجودی آن تمام مردم ستمدیده و مستضعف دنیا بیدار شده‌اند، از گرمای آن انرژی گرفته و از نور آن برای پیدا کردن راه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار