استاندار فارس:

قانون جوانی جمعیت باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد

«ایمانیه» گفت: بهترین قانون در رابطه با حمایت از جوانی جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، قانون بودجه ۱۴۰۲ است و منویات رهبری در خصوص قانون جوانی جمعیت باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۹۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ - 20June 2023

 به گزارش دفاع‎‌پرس از فارس، «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس امروز با بیان اینکه بهترین قانون در رابطه با حمایت از جوانی جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، قانون بودجه ۱۴۰۲ است اظهار داشت: منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص قانون جوانی جمعیت باید مورد توجه دستگاههای اجرایی استان قرار بگیرد.

استاندار فارس گفت: طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ باید پنج درصد از تملک سرمایه‌ای استان به خوابگاه‌های متأهلی اختصاص یابد یا یک درصد از درآمد برخی شرکت‌ها در این زمینه هزینه شود و همچنین تخفیف‌های مالیاتی و تسهیلاتی که پرداخت می‌شود همگی بیانگر توجه ویژه به قانون جوانی جمعیت در قانون بودجه امسال است.

وی خواستار راه‌اندازی سامانه رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی فارس در زمینه قانون جوانی جمعیت شد و ادامه داد: اینکه مدیران استان بدانند عملکرد آنها در اجرای قانون جوانی جمعیت از طریق این سامانه احصا و رصد می‌شود کمک بسیار شایانی به اجرای مطلوب این قانون می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: این مساله یعنی رصد عملکرد مدیران استان توسط مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری انجام می‌شود و بنابراین عنوان مطالبه گری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز در ادامه مسئولیت وی یعنی مدیرکل امور بانوان و خانواده خواهد آمد.

ایمانیه همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که با کارکنان و کارمندان مجموعه خود که قصد همکاری در جهت قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری دارند نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها