تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره «فانوس»

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی هفتمین دوره جشنواره «فانوس» ویژه تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه دفاع مقدس در قم تا هفتم تیر تمدید شد.
کد خبر: ۵۹۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 20June 2023

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره «فانوس» در قم تا هفتم تیرماه

«وحید رسولی» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم با اشاره به اعلام فراخوان هفتمین جشنواره فانوس، اظهار داشت: از زمان اعلام این فراخوان تاکنون، ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به جزییات و محتوای فانوس هفتم، عنوان کرد: جشنواره فوق در پنج بخش هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، موسیقی و سرود، فیلم و سریال تلویزیونی و سینمایی، پادکست رادیویی و بخش ویژه دانش‌آموزی شامل تئاتر صحنه‌ای، سرود دانش‌آموزی، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای برگزار می‌شود.

رسولی با بیان این نکته که آثار تولیدی بایستی برای سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ باشد، گفت: آثار برگزیده استانی برای رقابت در سطح ملی، به دبیرخانه کشوری جشنواره فانوس در تبریز ارسال خواهند شد.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا هفتم تیرماه به دبیرخانه جشنواره استانی فانوس واقع در قم، میدان مفید، بلوار شهید آوینی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارسال نمایند.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم ادامه داد: هنرمندان استان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا پر کردن فرم ثبت‌نام با شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ در پیام‌رسان ایتا و یا شماره ۳۳۵۵۴۲۱۱-۰۲۵ ارتباط برقرار کنند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار