رئیس دادگستری اقلید:

به احترام خون شهدای قضایی باید خدمات‌ قضایی به مردم بهبود بیابد

«سعادتیان» گفت: به برکت خون شهدای گرانقدر قضایی خدمات‌رسانی به مردم ادامه دارد از جمله اینکه در سال گذشته با راه‌اندازی دادگاه بخش سده، بخش گسترده ای از مراجعات و رفت و آمد‌های مردم این بخش به شهرستان جلوگیری شد.
کد خبر: ۵۹۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ - 21June 2023

به احترام خون شهدای قضایی باید خدمات‌ قضایی به مردم بهبود بیابدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «عبدالله سعادتیان» رئیس دادگستری اقلید امروز 31 خرداد در نشست خبری رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اقلید با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز کشور به ویژه شهید بهشتی و شهدای قوه قضاییه اظهار داشت: به برکت خون این شهدای گرانقدر خدمات‌رسانی به مردم ادامه دارد از جمله اینکه در سال گذشته با راه‌اندازی دادگاه بخش سده، بخش گسترده ای از مراجعات و رفت و آمد‌های مردم این بخش به شهرستان جلوگیری شد.

رئیس دادگستری شهرستان اقلید با توجه به پراکندگى ساختمان دادگاه و ساختمان شورای حل اختلاف گفت: در سفر رئیس کل دادگستری فارس به اقلید، مجوز ۵۸۰ مترمربع زمین جهت ساخت ساختمان جدید دادگستری اعطا شد تا مشکل پراکندگی و رفت و آمد مردم حل و فصل گردد.

 دادستان اقلید در این نشست به برخی اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در خصوص اراضی ملی و منابع طبیعی ۳۶ حکم قطعی صادر شد که توانستیم بیش از ۲۵۰۰ هکتار از اراضی تصرف شده را آزاد کنیم.

انصاری‌فر در ادامه گفت : در زمستان ۱۴۰۱ بیش از ۴۰ کیلومتر  لوله های برداشت غیرمجاز آب از درياچه سد ملاصدرا را جمع آوری کردیم و با متخلفین برخورد گردید.

در پایان این نشست برنامه‌های هفته قوه قضاییه در شهرستان اقلید تشریح شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار