مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر:

شهید «چمران» مجاهدی بود که تنها به ایران شهیدپرور تعلق نداشت

سرهنگ غریبی باگرامی‌داشت سالروز شهادت شهید «چمران» گفت: شهید «چمران»، معلمی آگاه و مجاهدی با استقامت بود که تنها به ایران شهیدپرور تعلق نداشت.
کد خبر: ۵۹۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ - 21June 2023

شهید «چمران»، مجاهدی با استقامت بود که تنها به ایران شهیدپرور تعلق نداشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر عصر امروز با «وحید نیک روش» سرپرست شورای اسلامی شهرستان بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیرکل دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: حفظ آثار دفاع مقدس امانتی گرانقدر است که نزد ما سپرده شده است و این یک مسئولیت بسیار مهم و ارزشمند است که باید آنگونه که شایسته است در پاسداری و حراست از آن کوشا باشیم.

وی در این خصوص افزود: انجام پژوهش‌های علمی ـ کاربردی در خصوص جمع آوری و بهره برداری بهینه از آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ارائه طرح‌های لازم به منظور حفاظت بهینه از این آثار از دیگر ماموریت‌های مهم مادر اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر است.

سرهنگ غریبی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید «چمران بیان» داشت: شهید «چمران»، معلمی آگاه و مجاهدی با استقامت بود که تنها به ایران شهیدپرور تعلق نداشت.

«وحید نیک روش» سرپرست شورای شهرستان بوشهر نیز در این جلسه با اعلام آمادگی این شورای  در اجرای برنامه‌های مشترک با اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر گفت:حراست وپاسداری از مباحث فرهنگی حوزه دفاع مقدس از برنامه‌های مهم شورای شهر بوشهر است و ما در بخش‌های گوناگون در این راه به خصوص تکمیل پرژه باغ موزه دفاع مقدس آماه همکاری وهمراهی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار